Често задавани въпроси (FAQ)

Какво е това?

Тук ще видите отговорите на най-често задаваните въпроси към SiSSy boutique.

Как да поръчам?

Разгледайте колекциите, след като изберете вашия модел, добавете в кошницата и следвайте следващите, лесни стъпки.

Поръчка можете да направите на е-mail: my.sissyboutique@gmail.com, със съобщение към страницата във Facebook с линк на желания продукт или на телефон 0878 20 90 46.

Как да платя?

Заплащането на поръчаните продукти става с наложен платеж на куриера, който Ви доставя пратката или по банков път, при който изпращането на поръчката изчаква, до момента, в който парите постъпят по сметката на бутика.

Ако Вие сте нов клиент и стойността на първата Ви поръчка надвишава 300 лв, Вие ще бъдете помолен да заплатите 50% от сумата авансово по предпочитан от Вас начин за авансово плащане.

Кога ще получа моята поръчка?

Срокът на доставка зависи от наличността на поръчаните продукти към момента на поръчката, бутикът поддържа малки количества, ако моделът е наличен може да пътува веднага към Вас, в противен случай доставката отнема от 10 до 15 работни дни.

Колко ще ми струва доставката?

Транспортните разходи /стойност на услугата + % от наложен платеж/ се поемат от клиента.

 

Доставка до офис на Спиди - 3.35 лв.

 

Доставка до адрес със Спиди - 5.45 лв.

 

Доставка до офис на Еконт - 5.00 лв + 1.20% от сумата, обявена за наложен платеж.

 

Доставка до адрес - 6.30 лв + 1.20% от сумата, обявена за наложен платеж.

 

Безплатна доставка за поръчки над 99 лева до офис на Спиди и Еконт.

Какво да направя, за да върна даден продукт?

По принцип, SiSSy boutique Ви предоставя 14 дни след получаване на продукта, в които може да разгледате и да върнете продукта, ако прецените, че по някаква причина не бихте искали да го задържите. Стоката трябва да е в отличен търговски вид, чиста, неизползвана, без миризми /напр. парфюм, цигари/. Конкретно за Вас, за да предявите рекламация е необходимо да се свържете с нас: през формата за контакт, със съобщение към страницата във Facebook, на е-mail: my.sissyboutique@gmail.com или на телефон 0878 20 90 46. При връщане на продукт клиентът поема куриерските разходи.

Кога се възстановява сумата за върнат продукт?

Възстановяването на сумата за върнат продукт се извършва в рамките на 5 работни дни от получаване на обратната пратка с паричен превод.

Искам да задам други въпроси...

В случай, че не намирате отговор на някой отвъпросите си тук, с радост ще отговорим на запитването Ви, което може да направите през формата за контакт, със съобщение към страницата във Facebook, на е-mail: my.sissyboutique@gmail.com или на телефон 0878 20 90 46.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас